Tuesday, October 23, 2012

HappyPuppy's


Kallid pered , sõbrad ja teised toredad , peaks vist ütlema, et me oleme omadega mäel. Mitte, et tunne väga selline oleks aga kui mõelda mida me nüüdseks saavutanud oleme peab küll tõdema, et meil on kõik vägaaa hästi- meil on kodu, auto ja mõlemal tööd, kus me aina paremaks areneme. Aga nüüd kõigest pikemalt, sest ilmselt on sõber facebook juba need põhiasjad kõigile selgeks teinud. Ühesõnaga kodu leidmisest, nagu ma eelmise blogi lõpus mainisin käis sannu ühte tuba vaatamas mis oli kõik väga kena aga 3 kilomeetri kaugusel rongijaamast ja ma ei teadnud kas ma suudan seda teha. Tuli välja, et pean suutma, me kolisime siia sisse. Rongijaama kauguse üle ma vingun endiselt igapäevaselt aga muidu on siin megavahva. Meil on oma tuba, mis on ilus, üks sein on suuur aken, garderoob mis on piisavalt suur, et sinna madrats visata ja veel kaks inimest toppida, oma vannituba ja wc ja oma elutoa laadne koht mis on praegu kolimisest asju täis. Majakaaslasteks on kaks noort inimest 20ndate alguses, Simon ja Ashleigh. Meil on kaks kassi kaa, nad on vist ühed kõige ägedamad kassid keda kunagi näinud olen ehk siis käituvad nagu koerad- käivad järgi, nuruvad pai, magavad kaisus, nillivad taldriku ääres toitu, ukerdavad edasi tagasi süles, et võimalikult õige koha pealt kratsitaks – väga lahedad olevused. Simon on meiega iga õhtu siin chillinud, niristame õues veini ja räägime juttu, oleme juba välja laua ja toolid üles sättinud, üks õhtu mängisime pokkerit ja nii see aeg meil läheb. Enamus aja muidugi oleme tööl, mis on väga nõme, sest me oleme austraaalliaaass ja pole veel kängurugi näinud, sest oleme koguaeg tööl. Siia panime muidugi 1000.- ka alla, et sisse kolida niiet ega meil väga raha ka pole, et asju vaatama minna. Aga vähemalt nüüd enam ei paki peale tööd magama vaid üritame veel õues istuda ja sotsiaalsed olla.
Pt2. Auto leidmisest- autoga läks nii hästi, et ma ei teagi kohe mida öelda. Simon meie uus housemate omab ühte vana autot 96 aasta fordi, mille tahab lammutusse viia kuna on nüüd hea töö peal ja tahab uhiuut autot osta. Ühe meeldiva veinitamise/õlletamise jooksul tuli ta järsku mõttele, et hei ma annan auto teile kui selle ise ära parandate. Ega me ära ei öelnud. Juba järgmine päev parandas sannu ühe akna ära ( üksi El. Aknatest ei liigu ), eile ostisuued piduriklotsid ja kettad, eile saime ka auto registreeritud ja just praegu tulid nad mulle ütlema, et all done. Uued pidurid küljes ja auto sõidab ja on üsna legaalne ka . Ühesõnaga me saime tasuta auto siiani on paranduse ja rego alla umbes 600 $ läinud aga ikka odavam kui osta oleks olnud ja vähemalt selle autoga me teame omanikku ja omanik teab täpselt mis probleemid tal on. Aga Simon väidab, et on üsna usaldusväärne pill. Meil on nüüd oma awto.
Pt3. Töö-  Tööl hakkab ka kõik paremuse suunas minema. Sannule juba anti vihje, et ta on seal üks väga väärtuslik töötaja ja ta saab töötunde teise poisi arvelt juurde. Simon töötab miningu tööstuses, ehk kaevanduses kasutatavate masinatega tegelevas firmas Westrac ja kuna see on seotud kaevandustega ja kogu raha WA-s ongi ainult kaevandustes, saab ta ikka kõõvaasti pappi. Nüüd üritab Sannu oma CV-d talle sokutada ja loodab parimat.
Mul on ka tööl natuke arengut olnud või palju , ma veel ei tea. Neil oli seal probleem, et kliendid kutsid, et mu pandud ripsmed kukuvad liiga kiiresti välja, ülemus ütles mulle, et pane rohkem liimi. Panin rohkem liimi siis hakkasid ripsmed kokku kleepuma ja jälle oli jama jne. Kuna ülemus oli opil siis pole teda tükk aega majas olnud seetõttu olen pidanud ise vaatama kuidas saan ja nuputama kuidas asja õigesti teha. Eelmine nädal alustasin uue tehnikaga mis siiani tundub, et töötanud on. Eile tegi ülemus mulle „koolituse“ ehk ma tegin Ama’le Full Set’i ja ta natuke näitas mida saaks lihtsamini teha jne. Aga kui töö oli valmis oli ülemus väga sillas ja ütles, et kõik on nii hästi, tegi mu tööst pilte jne. Aru ma temast ei saa. Nüüd jätkan siis sama tehnikaga ja loodan, et läheb hästi. Tulemused on ilusamad küll aga ega ma enne teada ei saa kaua see nii püsib kui paar nädalat möödub.
Pühapäeval käisime Danielil ka külas, Micky oli ka seal, paariks päevaks Perthi põgenenud metsamees nagu ta nüüd on. Kena oli, seal tekib ikka selline omamoodi kodu tunne J
Pärast läksime Freosse, et ennast õnnelikult oma lemmik sushipleissi saata. Jällegi nautisime oma toitu niiiii väga. Simon oli ka üliõnnes ja tänas, et me ta sinna viisime.
Muud tarka vist polegi. Sai enamus öeldud. Võibolla kiirustan lihtsalt selle pärast, et mul on kõht nii tühi. Ja me lähme oma uueee autoga proovisõidule, ehk siis mu eesmärk on toitu jahtima minna J
Panen mõned pildid ka üles, et te aimu saaksite milline meie elu värvides ja pikslites on .

PS !Ma koguaeg üritan mitte nii pikka vahe jätta blogipidamisse aga see on nii aeganõudev tegevus ja aega meil väga pole nagu olnud. Või no nagu oleks ka.. No kurat, me oleme austraalias, saate aru küll! Siin ei tõmba küll üldse koju arvutiekraani taha J
Aga ma luban üritada mitte üle kahe nädalasi pause sisse jätta (A).
Kallid teile Eestisse, natuke rõõm on vaadata, et teil juba öökülmad on ja meil aina soojemaks läheb aga ma tean, et kui meil jaanuaris +40 tuleb siis ma palvetan, et saaksin Eestis kuhugi hange hüpata niiet ma palju ei kiusa.

Jaaaa ma mainin siia ka ära, sest ma olen nii uhke- minu pisike marta sai viisa kätte ja lühike kroon ootab viisat. Ja oiii kuidas ma oleks siia jõudes tahtnud, et keegi meid auttoogaa lennujaamast peale oleks võtnud ja KOJU viinud. Aga pole hullu, me oleme elukogemuse võrra rikkamad ja me teame , et nii hästi on natuke aega siis läheb jälle kõik algusest niiet ärge muretsege mashad ja kroonid küll te ka oma kodutu tunde kätte saate J

PS ! 3456 Meil müüakse jubaaa 2 nädalat jõuluasju :/ ja kuu lõpus pannakse juba jõulutuled ka üles :O

Nüüüd ma jään vait, sest kõht kiunub juba päris korralikult.  Ikka on tunne, et midagi jäi ütlemata...
Ei tea.
Kallid olete kõik ja päikselisi tervitusi !!!
Hõum

Simone'i innukesed

Hakkab pihta...

Poiss tegi süüa


Sannu prussakate vastu

Bandit

Maciiii

Kass või asi..

Meie pisike garderoob

Sannu ehitab awto




1 comment:

  1. Tere Liisa ja Sander!

    Olen Mirian ja saabun lähiajal Austraaliasse (saabumise kuupäev võiks olla 16.november kell 1 öösel), täpsemalt siis Perthi. Miks ma teile kirjutan, siis ilmselt saate isegi aru, et igasugunegi kontakt seal annab võimalusi juurde ja arvestades sellega, et kaaslane on mul siin Eesti pinnal kaevanduses tööd teinud, siis oleks teiega igasugunegi kontakt teretulnud. Igatahes, olen lootuses, et teie olete Eestlastega suhtlemisest huvitatud ja ootame huviga tagasisidet!

    Mirian & Marek

    ReplyDelete