Thursday, August 23, 2012

Teeme algust


Helloooo, kuna me juba homme leekima paneme siis on täna vist viimane aeg blogiga algust teha, st enne kui homne " me ei jõua, me ei jõua, nii palju on veel teha" paanika pihta hakkab.
Uskumatu, et me sinna lähemegi ja et me saame olema ühed umbes miljonist eestlasest, kes aussis trippimas käinud on.
Täna jooksime mööda poode, et viimast hädavajalikku nänni kokku osta. Niii palju on teha ja aega on nii vähe. Ma pole veel ühtegi asja suutnud kokku pakkida. Ja kuidas ma peakski suutma, mul on 45 liitrine kott kuidas ma sinna midagi mahutama peaks ? Kogu mu maine vara jääb maha :(
Positiivseid emotsioone pole üldse enam alles, esimene naeratus täna tuli pool tundi tagasi kui Raimi tuli oma suure uudisega laivi, seda ma lasen tal ise kuulutada, niiet rohkem sellest ei räägi aga see on lihtsalt megalahe !
Täna joome viimast korda kodus veini ja magame viimast korda oma hea-sooja-pehme voodi seeees. Oeh, millesse ma ennast seganud olen ... Homseks lahkumiseks peab kolm kasti salfasid kaasa võtma, kõik segased tulevad ju lennujaama meid ära saatma. Kõige kurvem osa... Saaks selle skipida oleks päris hästi.
Ja ma oleks meeletult õnnelik mineku üle, kui ma saaks kõik sõbrad ja pere endaga kaasa pakkida :)
Ja kõige ägedam osa kõigest on see, et kui me lõpuks kohale jõuame, siis pole meil mitte kuhugi minna. Lennujaamast edasi on null :) VAHVA ! :) Pole hullu, see on juba seiklus ja kõik see edasine mind ka niiväga ei hirmuta kui kõigist kallikestest lahkumine.
Okei, ma lõpetan vingumise nüüd ja hakkan kasulikuks !
Wish us luck !

No comments:

Post a Comment