Wednesday, September 5, 2012

Ma sain töö ! vist


Väga huvitav päev. Eilne tööagentuuri külaskäik ei andnud meile väga midagi. Sannule öeldi, et ta white cardi ära teeks, et ehitustele jms tööle saaks. Mulle öeldi, et neil Perthis praegu tüdrukutele väga tööd ei ole aga ta uurib, niiet me peame neljapäeval sinna tagasi minema.
Aga kust ma siis töö sain ? Bubuhhh-  ma olen jälle ripsmetehnik. Ja kui Sannu tõstukile tööle saab siis ma lihtsalt nutan. Teine linn, sama elu , miinus sõbrad ja pere ja kodu. Aga jah, see koht kuhu ma sain on ripsmespa, kust mulle alguses kirjutati, saatsin neile pilte oma eelmistest töödest ja leppisime kokku, et lähen täna kell 2 sinna ja näitan mis ma oskan. Päris creepy oli, see on üsna professionaalne koht, ilus sisekujundus ja kõik hea. Ja seal on üks eesti tüdruk veel tööl J Ta on muidugi mingi 4 aastat juba ripsmeid pannud niiet veits hirmus oli. Alguses räägiti mulle maast ja ilmast, siis pidin vaatama kuidas üks tüdruk hooldust tegi, vaatama mis on sama ja mis on erinev. Vägaaa paljud asjad on erinevad. Lõpuks anti mulle modell ja pidin täitsa ise hoolduse tegema, nende vahenditega. Käsi värises päris korralikult alguses, ja neil on superzooomiga prillid seal , mis tõmbasid pea mõnnalt ringi käima , pluss kõik käisid pidevalt vaatamas mida ma teen. Ma pole mitte kunagi ilmselt nii täpselt ripsmeid pannud niiet mulle tundus, et mul läks meeletu aeg, lõpuks tuli Marnie ( ülemus ) mulle ütlema, et that’s it , mu aeg on täis , ta peab järgmise kliendi sinna laskma. Mul oli omaarust kõik nii pooleli  ja ma arvasin, et ta ütleb mulle, et kuule jou aga sa ei oska midagi, mine koju, mida sul pole ! Aga vastupidi, ta ütles : wow, i’m impressed! That’s really good job .  MIDAA?  Ja nii ta läks, modell kiitis ka, siis mind viidi kontorisse ja anti tööjuhend kätte . Pean nüüd esmaspäeval kohale minema, Marnie tahab mind veel treenida natuke, õpetada oma trikke ja asju, sest ta on WA tippkoolitaja, nagu välja tuli. Õnneks hiljem, sest muidu poleks mul pinset kuidagi käes püsinud. Aga jah esmaspäeval kell 12 sinna ja siis näeb. Lubas mu alguses 4-ks päevaks nädalas tööle panna, ehk vähem koormust ja siis edasi. Käskis mul endale lubada, et ma vähemalt 3 kuud seal töötaksin sest muidu läheb ta koolitus raisku. Nii ta ütles. Ehk ta tahab, et ma ta kõige kiiremast ajast vähemalt üle aitaks ehk jõuludest. Ma ei ole üldse kindel kas ma suuudan terved pikad päevad seda tööd teha.. See on ikka üsna rets seal, kui 8 klienti päevas on siis kisub ikka mentaliks vist õhtuks.. Ja ma ei tea palka ka veel. Sest ma ei leidnud hetke, et seda küsida, üks hetk läks nii kiireks. Niiet loodame parimat. Vähemalt on töö, tuleb üritada tubli olla ja hakkama saada :)
Homme hommikul lähme siis Aussi jobsi tagasi ja loodame Zanjale ka töö leida.tahaks hakata juba oma kohta otsima. Eile rääkisime Dan'iga ka. Küsisime kas võime jääda kuni leiame töö ja saame eraldi koha endale otsida, et me võime renti maksta natuke, mingi 20 $ öö vms. Või millegi muuga aidata aga ta oli ikka migni maa ei tea, pole vaja, olge olge. Luke ütles lihtsalt :Surprise us ! Mhm, see tegi asja lihtsamaks. No ma ei tea. Täna koristasime köögi ära ja pesime nõud kõik ära, tegime veits süüa ka . Loodan, et oli hea algus :)
Ongi vist olulisem kõik kirjas nüüd. Tahaks ka õnnelik olla, et töö sain aga ma olen praegu liiga paanikas selleks. Ma olen ikka kindel ,et ma ei saa hakkama. Blöö. No ei saa siis ei saa. Vähemalt õpin koolitusel midagi ;)
MIss u guys !

No comments:

Post a Comment