Monday, September 24, 2012

Oleme endiselt olemas !

Pisike Jellyfish


Poiss viskas käppa

Aussie Style drivin

Tegime pisike BBQ

Luke oli purjus niiet Sannu sai oma esimese parempoolse rooli sõidu teha

Well Thank You Amrith ! That's a good way to start a  day.

Rest In Peace Torri. U were sooo sweet !

Kiara


Sorry, me oleme nii kaua teid teadmatuses hoidnud, palju t66d ja tegemist on olnud.
Okei, kust ma alustan, ma ei m2letagi enam mis me eelmine n2dalavahetus tegime. Meiega liitus vahepeal üks saksa tüdruk, couchsurfer. Oli meiega nädal aega, hästi nunnu ja väägaa jutukas neiu. Laupäeval tuligi vist, chillisime terrassil, rääkisime juttu ja mõllasime niisama. Pühapäeval käisime rannas, võtsime kutsad kaasa ja käisime ujumas ja õhtul tegime isogrilli ja möllu. Kahjuks läks pärast seda asi kurvaks. Danieli koer Torri jäi haigeks, Dan läks temaga arsti juurde, kus temalt leiti kasvaja. Tehti operatsioon ja kõik asjad aga kahjuks pidi ta lõpuks ikkagi magama panema. Daniel oli väga katki terve nädala, me oleme kõik väga kurvad olnud. Kolmapäeval ta tuhastatakse ja me viime ta tuha sinna randa kus käisime. Vähemalt ta viimane päev oli väga tore. Äärmiselt kurb ikkagi. Nii nädal mööduski, midagi me väga ei teinud, käisime kõik tööl ja rohkem aega polnudki.
Töö koha pealt niipalju, et minu palk on kohe-kohe otsas aga see pole suur uudis, sest see oli ainult 3 päeva eest ja kaheks nädalaks. Still, pean ühe nädala veel üle elama kuidagi. Õnneks sai Sannu ka palka reedel ja saab see nädal jälle niiet saame hakkama. Töö on endiselt raske, päris pikad päevad ja ma ei tea kas asi on nendes surendavates prillides või selles, et ma piisavalt toituda ei jõua päeva jooksul aga õhtuks olen täiesti läbi, pea käib ringi ja väga ei saa aru mida ma teen enam. Ja muidugi pärast rõõmsat tööpäeva pean veel veel 2 tundi bussidega reisima, et koju jõuda. Bussis on mu ainuke lõbustus Jane Austeni „ Emma“ , mille eelmine nädal ostsin, sest mu iphones olev muusika on igivana ja kõik lood on lõpuni peas niiet seda ma enam kuulata ei suuda. Siiski pärast tööd bussis raamatut lugeda on väga rets, sest silmad on niigi väsinud ja siis see hämar valgus seal ja vibreeriv buss on eriline bububhh.  Sannu käib ka endiselt tööl. Ta hakkab juba oma tööga harjuma, seltskond tundub okei olevat ja kõik chill. Kõige hullem osa on see, kui nad ei lammuta ja seal workpleissis on siis sannu peab mitu tundi naelu puidust välja tõmbama. See on nüri töö, üsna sama mida ma päevad läbi teen, lihtsalt nokitsen täpselt sama asja päevast-päeva.
Muidu meile endiselt meeldib siin , inimesed on endiselt toredad. Seda tuba teiste eestlaste juures me ikkagi ei saanud, nüüd on see vist jälle vaba aga me juba otsime endale oma korterit. Laupäeval käisime ühte vaatamas. See oli Cambridge streetil, ehk samal tänaval kus mu töö. Väga kena oli Marniest ( mu ülemusest) see, et ta vahetas mu viimase töö ära, et ma jõudaksin seda pleissi vaatama ja kuna ta mu eelviimast tööd liigutada ei saanud, siis kutsus sannu mu töö juurde ja oma abikaasa meile järgi, et ma meid sinna ära viiks, et õigeks ajaks jõuaksime. Üliarmas.  Aga korter ei olnud nii armas. See oli üsna peldik aga meil oli isegi savi , sest meil on tõesti kopp nii ees sellest bussireisist iga päev, kogu vaba aja veedame bussides. Mõtlesime siis, et selle pleisi saaks ka kenaks teha ilmselt, koht oli vähemalt väga hea ja seal oli rõdu ja värki aga tuli välja, et omanik otsib kedagi, kes seal vähemalt kuus kuud oleks ja kuna me ennast niimoodi ühte kohta aheldada ei taha( eriti sellisesse kohta) siis jäi see nali ära. Nüüd otsime lihtsalt edasi, loodan homme ülemuselt soovituse saada siis saab vb nädala lõpus lähme veel ühte korterit vaatamas, mis kesklinnas on.
See nädalavahetus oli meil vahva, kuna mul oli laupäeval lühem päev oli mul ka veel energiat natuke alles. Käisime päeval sannuga linna peal ringi ja õhtul läksime Ama ja Danieliga kluppi. Tegin veel enne Ama’le ripsmed ka niiet ta oli extrahappy. Klubis oli päris lahe, saime isegi Danieli tantsima, kes kunagi ei tantsi. Aega ja jooke läks aga asja sai. Klubis olid joogid muidugi ebareaalselt kallid ja väiksed. Cuba Libre oli nii pisikeses klaasis ja nii ohtra jääga, et päris kurb hakkas ja maksis 10$ .
Pühapäeval käisime Aqua Parkis ! Wooyeah. Nägime haipoisse ja isokilpkonnasi ja kaheksajalgu ja igasugu muid molluskeid, see oli päris lahe kui välja arvata fakt, et ühele inimesele maksis see 30$ :/.
Aa ja pühapäeval käis Sannu oma uue india sõbraga jalkat mängimas. Tore lugu sellega on see, et see tüüp oli meie takso juht kui laupäeval linna sõitsime ja kuidagi nad said rääkima ja vahetasid numbreid ja asju ja järgmine päev oli sannu juba nende tiimiga mängul, kaotasid 12:0 . That’s it, no more shotcan for Sannu. Õhtul olime niisama väsinud. Täna hommikul lahkus Ama, koos oma kaameraga kus kõik meie pildid laupäeva õhtust sees olid. Ta läks kuhugi roadtripile kuueks  päevaks. Ma ei saanudki päris hästi aru kuhu ta siis lõpuks trippis aga ära ta läks. Päris kurb, ta oli üsna vahva ja ta koristas ja tegi süüa ja möllas. Me juba kaalume teda endaga korterisse võtta kui ta tagasi tuleb ja me midagi selleks ajaks leiame J
Nii ongi, see on meie nädala lugu. Nüüd on jälle järgmine töönädal. Ma pakin ka rõõmsalt tööle homme. Ei taha üldse mõeldagi sellele, et jälle pean terve nädala seal surema. L Saaks ma vähemalt oma palga kätte siis ehk saaks natuke motivatsiooni juurde. Selles mõttes ongi hea, et kahe nädala palga saan.
Endiselt Eestisse tagasi ei taha, kuigi siin on ikka päris pingelisi päevi olnud, kus lihtsalt on nii raske, et võtab pisara silma kohe. Aga ma lihtsalt lohutan ennast sellega, et ükskõik kui halb siin on, eestis on alati halvem.
Edu ja jõudu teile kõigile järgnevalt töö/kooli nädalaks ! 

No comments:

Post a Comment